آنی گیر بتن

گاهی اوقات پیش می‌آید که برای بتن کردن یک مکان، از مواد نامرغوب و ناشناخته استفاده می‌شود که عمر چندانی نداشته و بعد از مدت کوتاهی مقاومت و خواص خود را از دست می‌دهند و ترک می‌خورند و در مواقعی سوراخ‌ها و حفره‌هایی در آن‌ها ایجاد می‌شود که می‌تواند به لوله‌کشی‌ها و سازه‌ها آسیب جدی و جبران‌ناپذیر برساند. ایجاد این نوع ترک‌ها و حفره‌ها در مکان‌ها و سازه‌هایی که محل نگهداری و ذخیره‌سازی منابع آبی است می‌تواند به‌راحتی منجر به آسیب این ذخایر و نشت آب به بیرون می‌شود و کم‌کم تمام سازه دچار رطوبت و پوسیدگی می‌شود.

در 90 درصد مواقع، تخلیه‌ی تمام آب این ذخایر به طرز عجیبی هزینه‌بر است، پس پیشنهاد ما به شما استفاده از محصول آنی گیر بتن است که شما را بابت تخلیه‌ی آب منبع بی‌نیاز می‌کند و در همان محل انجام می‌شود. آنی گیر بتن مانند نفوذ گر بتن بر پایه‌ی سیمان ساخته‌شده است تا هر موقع سازه‌ای بتنی نشت کند استفاده‌شده و کاربردی باشد. آنی گیر بتن با حل شدن در آب تبدیل به ملات می‌شود و با سرعت بخشیدن به امر هیدراسیون در مدت‌زمان اندک بسیار سخت و خشک می‌شود و در جا مانع نشت آب می‌گردد. آنی گیر بتن را برای تمامی سطوحی که از بتن و سنگ تشکیل‌شده‌اند می‌توان استفاده کرد و در این مواقع بسیار کاربردی عمل می‌کند.

پودر آنی‌گیر بتن خاکستری‌رنگ است و از موادی نظیر زود سخت شونده‌ها و همچنین موادی که باعث عدم نفوذ آب شوند تشکیل‌شده است که باعث می‌گردد واکنش هیدراسیون کامل شده و به‌خوبی انجام شود. خوشبختانه در ساخت این پودرها از موادی که در درازمدت باعث ایجاد خوردگی در فولاد و فلز شود وجود ندارد. آنی گیر بتن در پروژه‌های عمرانی به‌شدت مورداستفاده قرارگرفته و در سدها نیز به‌وفور استفاده می‌شود تا درزهای ایجادشده در بتن‌ها موجب خسارات جبران‌ناپذیر نشود. جالب است بدانید محصولاتی که به‌طور عادی برای آب‌بندی بتن از آن استفاده می‌شود اثری مانند آنی‌گیر بتن ندارند و فقط خود پودر آنی گیر بتن است که می‌تواند این‌قدر قدرتمند سریعاً جلوی عبور آب را از سدها و ذخایر بگیرد.

از دیگر موارد مصرف آنی گیر بتن می‌توان به استخرها و فاضلاب اشاره کرد. استفاده از این پودر بسیار ساده است و نیاز به دستورالعمل خاصی ندارد. کافی است مقدار یک‌به‌سه از پودر آنی گیر بتن را با آب مخلوط‌کنید و در محل موردنظر استفاده کنید؛ یعنی به ازای هر مقداری که آب استفاده می‌کنید، سه قسمت پودر آنی گیر بتن مخلوط‌کنید. قبل از استفاده از این پودر حتماً رون شکاف یا حفره را عاری از هرگونه خاک و غبار کنید. کافی است وقتی متوجه کوچک‌ترین درز و شکافی در بتن شدید سریعاً از این پودر فوق‌العاده استفاده کنید تا این شکاف بیشتر نشود. چسبندگی و زود اثر کردن از ویژگی‌های بارز پودر آنی گیر بتن است که استفاده از آن‌ها در سراسر جهان همه‌گیر شده است و مشکل خیلی از پروژه‌های بزرگ ساخت‌وساز را حل کرده است.

آنی گیر بتن

باز هم سوالی برای شما پیش آمده است؟

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۱۹۵۷۰۲

تلفن تماس جهت مشاوره : ۰۹۱۲۰۷۵۵۴۰۶