مش توری فایبرگلاس

امروزه از مواد مختلف برای ایجاد یک کاور و یا همان روکش سطحی در سازه‌ها استفاده می‌کنند. معمولاً هدف از انجام این کار برای عایق کردن و ایزولاسیون است. لایه‌ای که روی سطح سازه‌های موردنظر اعمال می‌شود معمولاً چند بار زده می‌شود تا در طول گذر زمان‌بر اثر تأثیرات اقلیمی و یا شیمیایی ضعیف و شکننده نشود و کارکرد خود را به‌یک‌باره از دست ندهد. هرچند این کاور ها دوام مادام‌العمر ندارند و سرانجام عوامل نام‌برده شده می‌توانند آن‌ها را از بین ببرند. اعمال چندلایه‌ی این پوشش‌های سطحی فقط این فرآیند را به تعویق می‌اندازد.

عایق‌های سطحی اعمال‌شده برسازه‌ها با روش‌های جدیدی و به‌روز امروزی می‌توانند هم عمر و هم کیفیت مرغوبی به ما ارائه دهند. یکی از محصولاتی که امروزه برای قدرتمند کردن این عایق‌ها از آن به‌شدت استقبال شده است مش توری فایبرگلاس بوده که یک محصول بسیار کاربردی می‌باشد و همان‌طور که از اسمش پیداست ظاهری همانند تور دارد که بر پایه‌ی پلیمر و الیاف شیشه بناشده است. یکی از مشکلات استفاده از مش توری فایبرگلاس این است که الیاف به‌کاررفته در ساختار آن غالباً در حین ساخت یا نصب می‌تواند استنشاق شود و برای سلامتی مضر باشد.

 

وظایف اصلی مش توری فایبرگلاس چیست؟

 

مش توری فایبرگلاس از نخ‌های رشته‌ای انعطاف‌پذیر با پیوندهای محکم ساخته‌شده است و دارای مقاومت کششی 75 پوند بر اینچ است. روکش مش فایبرگلاس در برابر اسید و حرارت مقاوم است و پوسیده نمی‌شود. از مش توری فایبرگلاس نه‌تنها در سازه‌های بتنی بلکه در استخرها و مخازن و همین‌طور منابع آبی نیز استفاده می‌شود. طراحی این محصول کارآمد به‌گونه‌ای است که می‌تواند فشارهای خیلی سنگین و متمادی را تحمل کرده و از بین نرود. کارفرمایان هر موقع قصد چند برابر کردن مقاومت و استحکام سازه‌ی خود را داشته باشند می‌توانند به‌راحتی از این محصول استفاده کنند.

عمر این محصول مانند دیگر ابزار و مصالح ساختمانی قابل‌استفاده با مش می‌باشد. مش توری فایبرگلاس سطح آن قسمت‌هایی که به‌نوعی دور از دسترس هستند مانند گوشه‌ها و برخی زاویه‌ها را در یک‌چشم برهم زدن پوشش می‌دهد و مقاومت کششی را شدیداً افزایش می‌دهد. مش توری فایبرگلاس گاهی اوقات در لباس محافظ افرادی که با مواد شیمیایی خطرناک یا آتش کار می‌کنند استفاده می‌شود. این مش‌های توری را محکم به هم می‌چسبانند و به شکل کت‌هایی درمی‌آورند که آتش‌نشانان هنگام نبرد با آتش می‌پوشند و این مواد از آن‌ها در برابر آتش گرفتن محافظت می‌کند.

 

مزایای استفاده از مش توری فایبرگلاس

 

این محصول در حین داشتن مقاومت در برابر انواع اسید و باز، دارای خاصیت ضد قارچ و باکتری نیز هست و از طرفی در محیط‌های نه‌چندان خشک می‌تواند نیروی مکانیکی را به‌خوبی در حالت تعادل نگه دارد و به دلیل استفاده از مواد آلی در ذرات تشکیل‌دهنده‌ی آن کاملاً غیرقابل اشتعال است. مش توری فایبرگلاس دارای وزن کمی است که کار با آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. مش توری فایبرگلاس در برابر مواد شیمیایی تهاجمی و مایعات مقاوم هستند که این امر آن‌ها را برای تصفیه‌خانه‌های فاضلاب، استخرهای شنا و ساخت‌وسازها و جایی که خطر خوردگی وجود دارد، ایده آل می‌کند

مش توری

باز هم سوالی برای شما پیش آمده است؟

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۱۹۵۷۰۲

تلفن تماس جهت مشاوره : ۰۹۱۲۰۷۵۵۴۰۶